Misją naszej firmy jest oferowanie wysokiej jakości towarów usług oraz rzetelna
i profesjonalna obsługa klientów.
Powyższą misję chcemy realizować poprzez:
1. Stałe podnoszenie jakości sprzedawanych towarów i świadczonych usług;
2. Rozpoznawanie, przewidywanie i zaspokajanie potrzeb klientów:
– uświadomionych;
– nie uświadomionych.
3. Wysoką jakość merytoryczną naszych usług posprzedażowych;
4. Stwarzanie komfortowych warunków do rozwoju i wymiany doświadczeń;
5. Podnoszenie świadomości i kompetencji pracowników.
Deklarujemy:
1. Efektywne zarządzanie zgodnie z najnowocześniejszymi metodami gwarantującymi pełne zaspokojenie potrzeb klientów;
2. Zatrudnianie doświadczonego personelu o wysokich kwalifikacjach i umiejętnościach praktycznych;
3. Stałe poszerzanie oferty towarów i świadczonych usług
Najwyższe kierownictwo zobowiązuje się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością w sposób nadzorowany, uregulowany procedurami zgodnie ze standardem międzynarodowym:
ISO 9001:2015
Właściciel
Krystyna Tarczyńska
Kutno, 25 września 2020 r.